Strukturerte samlinger via forskjellige kanaler

Utfordringen

Kunden vår, som er en innsamlingsorganisasjon, trengte hjelp til å strukturere innsamlingen gjennom ulike kanaler; for eksempel bank, SMS, Swish og AutoGiro. Utfordringen vår var å lage et brukervennlig system som kunne håndtere planlegging, gjennomføring og oppfølging samtidig som det skapte et helhetsbilde av giverens samlede engasjement.

 

  • Azure
  • Dynamics 365 Customer Engagement
  • innsamling

 

Løsning

Vi var primært ansvarlige for å få ansatte til å begynne å jobbe med den nye plattformen. Teamet fra Accigo besto av eksperter innen User Adoption og Office 365. Vi fokuserte på at alle ledelsesteamene hele tiden skulle drive endring basert på forretningsverdi. Arbeidet var basert på prinsippet om å inspirere i stedet for å utdanne, alt for å gi ledergruppene en forståelse av nye måter å jobbe på og hvilke verdier som skapes. I tillegg til å få ansatte til å bruke plattformen ga vi råd til utviklingsteamet og om kundens digitale strategier, og hjalp støttefunksjonene til å støtte nye arbeidsmåter – i stedet for bare å fokusere på den nye teknologien.

Resultatet

Office 365-plattformen, som er en del av kundens digitalisering, er rullet ut og brukes for tiden av omtrent 20 000 ansatte i de fem forskjellige landene.

Kontakt

Vil du vite mer?

Kontakt oss så forteller vi deg mer om dette case og hvordan vi kan hjelpe deg med digitalisering.

Kontaktperson

Spørsmål?